23 nov. 2009

Välkommen

Under helgen slog det mig att det kunde vara väl behövligt med en samlingsplats för oss blivande friskvårdskonsulter. Vi som inte ses så ofta har säkert ett stort behov av att samla all information vi får under lektionerna. Dessutom kan vi delge varandra information som vi samlar på oss mellan träffarna. Här hade jag tänkt att vi ska publicera alla litteraturtips, länkar till sidor om hälsa och friskvård, samt inköpstips. Säkert kan ni komma på mycket mer som kan ligga på denna sida. Ni kan kommentera inläggen och tanken är också att alla ska kunna bidra med inlägg. I dagsläget var detta det snabbaste och billigaste sättet att komma igång. Så småningom hoppas jag att vi kan utöka denna "tjänst" till att innehålla ett forum där vi kan ställa frågor och få svar. Tills vidare håll till godo och gå igenom länkarna och kommentera väldigt gärna. Kom med förslag på förbättringar och tips via kommentarsfältet. Jag ska försöka göra inlägg för varje ämne så att där finns möjlighet att kommentera och tipsa. Varje länk ni rekommenderar lägger jag in i länklistorna till höger. Än en gång välkomna! Annette Rylander

7 kommentarer:

  1. Hej Alla,
    Bra initiativ Annette!
    Och tack alla för våra dagar tillsammans. Jag lägger in adressen här till den hemsida jag pratade med Andrea om. Här säljer man skyssta massagebänkar! http://www.ryggcenter.se
    /Charlotte

    SvaraRadera
  2. Vilket bra initiativ Annette! Wow vilken webbredaktör du är ;) Den här platsen känns inspirerande, fräsch och helt i linje med vår friskvårdsprofil.

    Webbproduktionsledare som jag är kommer jag att bli en trogen besökare :)

    Ha en bra dag alla härliga kursare!

    /Helena

    SvaraRadera
  3. Tack för länken till ryggcenter. Den ligger nu under Produkter. Annette

    SvaraRadera
  4. Hej va kul!!
    Jatte fint gjort.

    Tack

    Kram Jenny Mattsson

    SvaraRadera
  5. Hej! Jättebra initiav Anette!
    Ha de bra allihop!

    //Carin

    SvaraRadera
  6. JÄTTEBRA idé Anette!! Jag är full av beundran över att du dessutom fick den till stånd nästan i samma andetag du sa att du funderade på saken :-) Kram Mikaela

    SvaraRadera
  7. Hej,
    Vilken bra idé med ett forum som detta. Tack för ditt initiativ.
    Du verkar ju ha täckt in det mesta inom hälsa och friskvård.
    Här kommer några förslag till ytterligare länkar som kanske kan vara av intresse.
    www.reneevoltaire.se - hälsosam mat, raw food,recept mm.
    www.atmajyoti.se - yogastudio vid odenplan.
    www.spiritofmaya.com - ekokläder mjuka sköna ex.för yoga.
    www.nordic-fengshui.com - feng shui kurser.
    www.masesgarden.se - hälsohem i Dalarna med diverse kurser mm

    /Veronica

    SvaraRadera