5 jan. 2010

Friskvårdscheck

Hej,

jag surfade förbi friskvårdschecken, vilket verkar vara en riktigt smart grej. Arbetsgivare kan ge sina anställda checkar som dom sen kan använda till friskvård av olika slag. Jag har inte fördjupat mig, men det låter ju helt klart som något som skulle vara perfekt för oss att vara anslutna till sen! Är det någon som har någon erfarenhet eller vet mer om det här?

Vill även tipsa om att man just nu kan få rabatt på Macoteket om man ska köpa ny Mac Book. Detta genom Human Finans, som har ett samarbete med Axelsons. Jag har inte kollat exakt hur det går till, men eftersom jag själv är lite sugen på en ny Mac så ska jag undersöka vidare där också ;)

//Johan

4 kommentarer:

  1. Friskvårdschecken
    Jag var inne och kikade på hemsidan- kanon. Där fick man ju även se vilka företag som var medlemmar. /Charlotte

    SvaraRadera
  2. Låter suveränt med friskvårdscheckar. Var inne på Axelsons Club igår för att kolla läget och där skriver man bl a:
    "Jag är med i friskvårdschecken och det funkar bra. Jag har inte fått så många därigenom än men det är ett bra och billigt sätt att marknadsföra sig på. De tar 10% av checkens värde när den utnyttjas. Du får vara med på deras hemsida med all information och länk till din hemsida mot att du har deras banner på din hemsida. Det lustiga är att du finns ju med på deras så det är bara positivt."

    SvaraRadera
  3. Ytterligare en kommentar! Vad roligt att du kommer med ett inlägg Johan! Bra gjort. Jag ska bjuda in hela klassen nu när jag ser att det funkar och hoppas att detta kan bli det forum jag hoppades på från början. Jag lägger till länken till Friskvårdschecken under Starta Eget. /Annette

    SvaraRadera
  4. det är en super bra grej

    SvaraRadera