15 sep. 2010

NYA TIDER NY DESIGN

Nu när vi gått ut och blivit diplomerade friskvårdskonsulter tyckte jag det var på tiden att uppdatera vår blogg. Jag har alltid velat ha fler spalter så att vi slipper scrolla så långt ner för att hitta det vi söker. Jag hoppas ni är nöjda med det nya utseendet. Allting ska fungera precis som förut.

Nyhet! Kalendarium på vänster sida. Där kan ni lägga in olika events och gärna lägga dem i datumordning. Jag har också hittat en äldre artikel om Hans Axelson under Artiklar - Han har knådat ryggar i 40 år!

Väl mött
Annette

7 kommentarer:

  1. Det ser jätte bra ut vännen. :-)

    Kram Andrea

    SvaraRadera
  2. Hej, ja, vad fin den är Annette. Lus o fin. Jag håller just på med en egen hemsida. Svårt. Har du lite tips att ge mig gällande bilder? Jag har varit ute med kameran men ..ja, det är knepigt. Hur ska man tänka liksom..Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. snyggt! jag kollar om man kan knyta i hop nya Facebook gruppen men bloggen. Optimala skulle ju vara om bloggen är själva kärnan och FB-gruppen är inkörsporten hit!
    to be continued...

    SvaraRadera
  4. Charlotte! Naturbilder är alltid fint. Kanske en bildbyrå säljer bilder billigt.

    Johan, bra tänkt!

    SvaraRadera
  5. Ja, det får bli lite naturbilder...naturen är ju bästa friskvårdartipset för hälsan

    SvaraRadera
  6. sweet! tycker det är toppen..! = )

    SvaraRadera