6 jan. 2010

Ny familjesajt jag ska jobba med

Hej alla kursare!

Kanon att det nu går att blogga för oss allihopa. Super!

Jag har ett litet extraknäck vid sidan av alla studier där jag ska vara webbredaktör åt en tjej som skapat en sajt som heter sundafamiljen.se. Sajten är precis nylanserad så mycket saknas och flera samarbeten är på gång men det finns flera spännande personer att läsa om och ämnena ligger nära till hans för oss blivande friskvårdskonsulter.

Här i bloggarkivet ser ni den pressrelease som gick ut när sajten lanserades. Lite marknadsföring måste man ju få göra ;)

Vi ses nästa helg! Elevpraktiken närmar sig med stormsteg. Är det något mer än jag som inte har övat så mycket...? ;)

Vi ses nästa helg!
Kram Helena

2 kommentarer:

  1. Ja, allt sådant här är ju jättebra /Charlotte

    SvaraRadera
  2. Nu hittade jag äntligen dit, hamnade hela tiden på NewsDesk, men sundafamiljen är ju superbra. Vilket initiativ. Kul att du är med och jobbar med den Helena. Ska bli mycket intressant att följa.
    /Annette

    SvaraRadera